در یک سال اخیر تعداد رستوران ها و اغذیه فروشی های ایرانی در گرجستان رو به رشد بوده است. تعداد گردشگران ایرانی در این کشور افزایش یافته است و بنظر می رسد بازار خوبی برای رستورانهای ایرانی وجود دارد اما هنوز چه در تفلیس و چه در باتومی تعداد رستورانهای ترک (ترکیه ای) بیشتر از رستورانهای ایرانی است. رستورانهای ترک علاوه بر مشتریان ترک سایر گردشگران و بویژه گردشگران مسلمان را بخود جذب میکنند. هرچند اغلب رستورانهای ایرانی از نماد "حلال" استفاده می کنند اما مشاهدات حاکی از آن است که غیرایرانی ها کمتر به این رستورانها مراجعه می کنند. یکی از تفاوتهای مهم رستورانهای ایرانی با رستورانهای ترک در استفاده از ویترین غذا است. ویترین غذا در جذب مشتری هایی که از فرهنگهای دیگر می آیند بسیار موثر است. گفتگو با مدیر ایرانی شرکت سانی دولومپمنت
خودارزیابی برای کارآفرینی
سرمایه گذاری یا سپرده گذاری
رستورانهای ,ایرانی ,ترک ,جذب ,غذا ,گردشگران ,رستورانهای ایرانی ,ویترین غذا ,رستورانهای ترک ,می کنند ,چه در
درباره این سایت